2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
Valla senin lafına bakarak kimse birşey yapmaz emin olabilirsin.Şunuda bil emekçiye verdiğim değeri benden iyi bilemezsin.Burda taksi kapansın ubere binilsin demiyor kimse.Adam gibi iş yapan taksiciye çamur atmıyoruz.Ha sen kaliteye yasak koyan sisteme eleştiri yapmayıp onu savunuyorsan oda senin sorunun.Kimse işini iyi yapan adamı bırakmak istemez.Gönül ister ki iki tarafta kaliteli olsun isteyen istediğine binsin.İlla taksi kullanıcaksınız diye dayatılmasın.