2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
Kendin söylüyorsun işte.
Şimdi her uberciye aynı kafayla bakıyoruz. Kafamız rahat.
Ben çocuğumla taksiye bindiğimde acaba diye düşünüyorum, ne pislik yapacak diye düşünüyorum.
Sen hala anlamıyorsun. Biz 2 trilyonluk araba değil güven, kaliteli hizmet istiyoruz.
Emekçi diyorsun, uberdeki adam da emekçi. Emekçi adam işini düzgün yapar.
Taksici kendi diyor ben olsam ben de ubere binerim diye.
Sende 8-10 tane plaka var ki böyle savunuyorsun.
Taksicilerin başı ülkeyi karıştırırız diye tehdit ediyor. Sen hala boş boş savunuyorsun.