_VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.





Arkadaşım beyaz masa bu sebepten dolayı var. Çürükse şikayet edeceksin. Bu kadar net al plakayı şikayet et sorun varsa.
Yav arkadaşım ben parayı verip biniyormuyum ubere biniyorum binmek istemeyen binmez taksiye.Israrla hakkını vererek çalışan firmanın engellenmesini destekliyorsun.Çok merak ediyorum eğer uber türkiyede kurulsaydı nasıl olurdu ozamanda engellenmesini desteklermiydin.