yasak değil, yeni haber de okudum, ödemeler önceden yurt dışından direk vs hatırlamıyorum , şimdi bankayla anlaşılmış kesinti ayarlanmış ,yakalanılırsa bile uber karşılıyormuş bir kısmını bindiğimde şoför abiyle sohbet etmiştik.