Gözümde taksicilerin %90 ından fazlası aynı. Gezdirir para üstüne çökmeye çalışır yakın mesafe diye almaz. Önce nereye diye sorar beğenmezse araç teslim etcem der almaz. Ülkenin yüz karası taksicilerin bu kısmı. Ama kalan kısmına Allah denk getirsin bizleri.