Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından
yasaktır.
Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam

)) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
1) bence seyyar simitçinin önüne SİMİT SARAYI kurmayı UBER olarak tarif etseniz daha anlamlı olur.
2) UBER yolcunun cezasını ödüyor ama yolcu varken ceza yiyen taksi şoförü senin yüzünden yedim, öde diye yolcuya dayatıyor..