Kalabalık içeriğine çağırmayın, biraz yürüyün kalabalıktan uzaklaşın öyle çağırın.

Ceza yeme ihtimaliniz çok düşüktür, polisin ceza kestiği sabit noktalardan zaten uber sürücülerinin haberi oluyor güzergahı ona göre ayarlıyorlar. Ki zaten ceza alsanız bile uber sizin adınıza ödemeyi yapıyor.

edit: Taksi kullanmamaya özen gösterin, bugün iş dönüşü mecburen taksiye binmek zorunda kaldım taksinin içi boya kokuyordu. Eve gelince pantolonumu çıkartıp arkasına bakınca boya olduğunu gördüm. Ne zaman sarı taksiye binsem yeni küfürler keşfediyorum.