• 22-04-2018, 03:19:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    8 yıldır sigara kullanıyorum son 2-3 yıldır azıttım 2 paket içiyorum günde.Hatta sigara için yaşıyor olabilirim,uyku zamanını sigaraya göre ayarlamak nedir ya Sigara bırakanlardan tavsiyelerini istemek için konuyu açıyorum.Şuan sigarayı bırakmayı düşününce bile geriliyorum,her denememde başarısız oldum rekorum 4 saat gibi komik bir süre.
    Teşekkürler
  • 22-04-2018, 03:21:14
    #2
    elektronik sigara denediniz mi?
  • 22-04-2018, 03:23:44
    #3
    Paranıza kıyıp güzel bir buhar makinası alın, (400-500 TL) hayatt yemeyi en çok sevdiğini yiyeceğin likitini bulun, (100-200 TL) 0,6 nikotin ile başlayıp 1 hafta içinde 0,3 düşürün 2 hafta sonunda 0,1 ile ister keyife devam edin ister buharıda bırakın.


    Şekerin bile zararı olduğunu göz önüne alarak. Buharın zararı yok mu diye sormayın. MUHAKAK VAR!


    Ancak sigaraya oranla daha az zehirlenmek, kendi likitini yaparak ne içtiğini bilmek, hatta bu işi keyif olarak sürdürmek mümkün.

    - Sabah kalktığınızda ağzınıda olmayan o iğrenç sigaranın tadı.
    - Dişlerinizdeki amansız sarılık ve çirkin görünüş.
    - Üzerinize sinen pis koku yerine, kullandığınız aramoya göre bazen çilek bazen çikolata kokusu.
    - Boğazda yanma, tıkanma öksürme aksırma tıksırma azalması.
    - Ciğerde sigaraya oranla temizlenme.


    Daha bir çok sebep eklenebilir.


    Ancak bunlar buharlamak için yeterli sebepler değildir, keyif için buhara başlanmamalı, sigarayı hiç bırakamayanlar için denenebilir bir çare.


    Uyarı! Ben buharı bırakmayı hiç denemedim bırakmayıda düşünmüyorum.
    Sigaradan daha kolay olduğunu söyleyenler var.

    Yinede o kadar kolay olmayabilir, sigarayı bırakayım derken elektroniğe bağlı olmamakta fayda var.
  • 22-04-2018, 03:24:19
    #4
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elektronik sigara denediniz mi?
    Denedim 1 gün sonra bıraktım.Gerildim ben içerken ağzımda patlar diye tribe girmiştim
  • 22-04-2018, 03:24:30
    #5
    2 ay önceden kendimi hazırladım,ramazan ayının ilk günü bırakacağım dedim. İlk iftardan sonra tiksinene kadar 2 paketi içtim ve bıraktım. 2 senedir içmiyorum çok şükür
  • 22-04-2018, 03:26:43
    #6
    Azaltarak bırakma ya da elektronik ile azalatma vs. ile bu iş olmaz. Bıraktım diyorsun ve bırakıyorsun, eğer bıraktım dediğinde bırakamıyorsan bağlı olduğun aile hekimi ya da sigara bırakma hattının yönlendireceği yer ile görüş bu konu ile ilgili ilaç desteği al. Eğer sende istiyor ve düzenli kullanırsan bırakırsın. ilk 10 günü biraz sancılı bir süreç olur ama o süreyi atlatırsan bu iş biter.

    Bu ilk bırakma aşamasında sigara içilen ortam, arkadaş çevresine pek girme ki görüp tekrar duyguların depreşmesin
  • 22-04-2018, 03:27:55
    #7
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranıza kıyıp güzel bir buhar makinası alın, (400-500 TL) hayatt yemeyi en çok sevdiğini yiyeceğin likitini bulun, (100-200 TL) 0,6 nikotin ile başlayıp 1 hafta içinde 0,3 düşürün 2 hafta sonunda 0,1 ile ister keyife devam edin ister buharıda bırakın.
    Bu seferde onun bağımlısı olurum.
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay önceden kendimi hazırladım,ramazan ayının ilk günü bırakacağım dedim. İlk iftardan sonra tiksinene kadar 2 paketi içtim ve bıraktım. 2 senedir içmiyorum çok şükür
    Ben kendimi hazırlıyorum şu gün bırakıcam diyorum o gün geliyor sabah uyanıyorum tarihi değiştiriyorum kafamda.
  • 22-04-2018, 03:31:06
    #8
    EnfSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seferde onun bağımlısı olurum.

    Ben kendimi hazırlıyorum şu gün bırakıcam diyorum o gün geliyor sabah uyanıyorum tarihi değiştiriyorum kafamda.
    Hocam istikrarlı olmaya çalışın.İlk 10 günü atlattıktan sonra emin olun rahatlıyorsunuz. Ben garantiye almak için sürekli fındık fıstıkla çubuk krakerle oyalandım 15 gün boyunca Kendinizi biraz sıkarsanız inşallah bırakırsınız
  • 22-04-2018, 03:46:50
    #9
    Üniversiteden babamın yanına gelince bıraktım