Paranıza kıyıp güzel bir buhar makinası alın, (400-500 TL) hayatt yemeyi en çok sevdiğini yiyeceğin likitini bulun, (100-200 TL) 0,6 nikotin ile başlayıp 1 hafta içinde 0,3 düşürün 2 hafta sonunda 0,1 ile ister keyife devam edin ister buharıda bırakın.


Şekerin bile zararı olduğunu göz önüne alarak. Buharın zararı yok mu diye sormayın. MUHAKAK VAR!


Ancak sigaraya oranla daha az zehirlenmek, kendi likitini yaparak ne içtiğini bilmek, hatta bu işi keyif olarak sürdürmek mümkün.

- Sabah kalktığınızda ağzınıda olmayan o iğrenç sigaranın tadı.
- Dişlerinizdeki amansız sarılık ve çirkin görünüş.
- Üzerinize sinen pis koku yerine, kullandığınız aramoya göre bazen çilek bazen çikolata kokusu.
- Boğazda yanma, tıkanma öksürme aksırma tıksırma azalması.
- Ciğerde sigaraya oranla temizlenme.


Daha bir çok sebep eklenebilir.


Ancak bunlar buharlamak için yeterli sebepler değildir, keyif için buhara başlanmamalı, sigarayı hiç bırakamayanlar için denenebilir bir çare.


Uyarı! Ben buharı bırakmayı hiç denemedim bırakmayıda düşünmüyorum.
Sigaradan daha kolay olduğunu söyleyenler var.

Yinede o kadar kolay olmayabilir, sigarayı bırakayım derken elektroniğe bağlı olmamakta fayda var.