• 22-04-2018, 06:55:55
    #19
    Allah yardımcınız olsun hocam, bende 2 günde 1 paket falan içiyorum. Yavaş yavaş azaltıyorum. Eğer kesin karar verirseniz, bıraktıktan sonraki boşluğu iyi değerlendirin yeniden başlamayın. Son olarak sürekli sigarayı bırakacam deyip yeniden başlayarak sigara konusundaki düşüncenizi yıpratıyorsunuz, tek seferde bırakıyorum deyip bırakın yoksa sizin için çok daha zor olur.
  • 22-04-2018, 08:25:47
    #20
    Ben birakmak istiyorum da lanet hic beni bırakmıyor öyle ki tekel artik kesmiyor gunde 2 paket tütün içiyorumBant aldim sakiz aldim seker aldim aldim ha aldim ama beceremiyorum halbuki birakmak icin o kadar çok nedenim var ki 2 yaşındaki ogluma kotu orrnek oluyorum minnak kizimi severken küllük gibi kokmam onu etkiliyor
    Harbi çözüm bulan bana da yardimci olabilir mi ?
  • 22-04-2018, 08:37:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Emre Üstünuçar - Bırakmak İstiyorum (Bu film/video sayesinde bıraktım.)
  • 22-04-2018, 09:59:21
    #22
    Bunlarin hicbirine gerek yok. Cevremdeki bir cok insan ben dahil internette tanisdigimiz bir video ile biraktik. Youtube Allen Car yontemiyle sigara birakmaYazin turkce dublajli olarak izleyin. Size neden birakmaniz gerektiginize beyninize isliyor.
    10 kisiden 8 i bu yontemle birakiyor.
    Saglikli gunler dilerim
  • 22-04-2018, 10:29:44
    #23
    abimde ayni senin durumundaydi. bir gun bayildi abim. goturdum acile. acil doktoruna dedimki sigara yuzunden boyle oldu cigerlerin bitmis sol ayak serce parmagini kesmemiz gerekiyor sigarayi birakmazsan ayaginida kaybetmek zorunda kalicaz dermisin dedim. doktorda aynisini dedi abime. ogun den sonra bir tane bile icmedi artik
    banada boyle bisey lazim :/
  • 22-04-2018, 11:16:39
    #24
    suan tuvalette bi elimde sigara bi elimde telefon evde cocuklar var diye bu haldeyim. her gece yatarkende birakmam lazım diyorum ama vaziyetim bu 3. cocuk dogucak dogdugu hafta hastaneye gidicem sigara bırakma polikinligine. o sekilde birakan arkadaslarım oldu
  • 22-04-2018, 11:17:19
    #25
    Birakali 7 yil filan oldu bi aksam 1 pakete yakin sigara icmistim ve kriz gecirdim ertesi gun paketi buktum o gun bu gundur 1 tane bile icmedim ve spora basladim iste benim hikayem boyle... Umarim herkes benim gibi imamin kayigini gordukten sonra birakmaz
  • 22-04-2018, 12:28:14
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Sigara maceramda 9 sene aralıksız kısa kırmızı marlboro kullandım. Mübalağasız söylüyorum günlük bir paketten fazla sigara kullanıyordum. 2015 yılında İstanbul'a kız arkadaşımın yanına giderken Adana Şakirpaşa Havalanında paketimde 3 tane sigara varken, 1 tanesini içtim. Geriye kalan 2 sigarayı paketle birlikte uçağa binmeden çöpe attım. Bu arkadaşa sigara kullanmadığımı söylemiştim. Belki de yeni başlayacak olan hikayemize bir yalan ile başlamak istemediğimden 3 günlük İstanbul ziyaretimde sigara içmedim. 3 günün sonunda memlekete döndüğümde ilişkimiz başladı, o kadın artık benim eşim ve ben de o gün bugündür sigara kullanmıyorum. Anlayacağınız irade meselesi, öyle elektronik ile az içme ile olacak iş değil. Tek dezavantajı ise bu dönemde biraz fazla çekirdek tüketiminden kilo almıştım, onuda kondisyon antrenmanları ile hallettik..
  • 22-04-2018, 13:09:28
    #27
    Hocamm baya bildiğin yatmadan son sigaramı içtim ve masaya BIRAKTIM