suan tuvalette bi elimde sigara bi elimde telefon evde cocuklar var diye bu haldeyim. her gece yatarkende birakmam lazım diyorum ama vaziyetim bu

3. cocuk dogucak dogdugu hafta hastaneye gidicem sigara bırakma polikinligine. o sekilde birakan arkadaslarım oldu