Sigara maceramda 9 sene aralıksız kısa kırmızı marlboro kullandım. Mübalağasız söylüyorum günlük bir paketten fazla sigara kullanıyordum. 2015 yılında İstanbul'a kız arkadaşımın yanına giderken Adana Şakirpaşa Havalanında paketimde 3 tane sigara varken, 1 tanesini içtim. Geriye kalan 2 sigarayı paketle birlikte uçağa binmeden çöpe attım. Bu arkadaşa sigara kullanmadığımı söylemiştim. Belki de yeni başlayacak olan hikayemize bir yalan ile başlamak istemediğimden 3 günlük İstanbul ziyaretimde sigara içmedim. 3 günün sonunda memlekete döndüğümde ilişkimiz başladı, o kadın artık benim eşim ve ben de o gün bugündür sigara kullanmıyorum. Anlayacağınız irade meselesi, öyle elektronik ile az içme ile olacak iş değil. Tek dezavantajı ise bu dönemde biraz fazla çekirdek tüketiminden kilo almıştım, onuda kondisyon antrenmanları ile hallettik..