• 26-09-2017, 11:21:18
    #1
    PREMIUM SEO
    Merhabalar arkadaşlar,
    yeni tv alcağım LG'nin sıkıntısını çok çektim. Vesteli çok önerdiler. Kullanan var mı? 140 ekran düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka model var mı ?
    Teşekkürler.
  • 26-09-2017, 11:28:13
    #2
    Son dönemede Vestel üretimi ve satışını iyiden iyiye arttırdı hocam kalitesi fenda değil bence 4K pek bir şey ifade etmiyor Full HD herhangi bir modelini tercih edebilirsiniz
  • 26-09-2017, 11:29:55
    #3
    ucuz seri televizyon arıyorsanız axen - sunny öneririm fiyat/performans cihazları. vestelden iyi bence.
  • 26-09-2017, 11:33:13
    #4
    LG den sıkıntı çektiysen radyo al kullan hocam hiç tv işine girme.

    Vesteli alacağına tüplü tv al bin kat daha iyi. Leş gibi çamur görüntüsü ve sahnelerde yavaşlık ve 5 sene sonra çöpe atıcam diyorsan al vesteli.
  • 26-09-2017, 11:41:09
    #5
    PREMIUM SEO
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dönemede Vestel üretimi ve satışını iyiden iyiye arttırdı hocam kalitesi fenda değil bence 4K pek bir şey ifade etmiyor Full HD herhangi bir modelini tercih edebilirsiniz
    4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.

    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucuz seri televizyon arıyorsanız axen - sunny öneririm fiyat/performans cihazları. vestelden iyi bence.
    Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.

    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG den sıkıntı çektiysen radyo al kullan hocam hiç tv işine girme.

    Vesteli alacağına tüplü tv al bin kat daha iyi. Leş gibi çamur görüntüsü ve sahnelerde yavaşlık ve 5 sene sonra çöpe atıcam diyorsan al vesteli.
    LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
  • 26-09-2017, 11:43:25
    #6
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.


    Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.


    LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
    o zaman yine lg alın, yeni webos'lu lg'ler eski seri gibi değil yazılım olarak çok daha iyi. donanım kaliteli olsun diyorsanız sony alabilirsiniz ama sony'nin de yazılımını beğenmiyorum.
  • 26-09-2017, 11:45:01
    #7
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.


    Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.


    LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
    6 senedir lg nin tvsini evde kullanıyorum aldığım ilk günki gibi ölü bir tane piksel dahi yok. Ayrıca bütün çevreme aldırdım kimse sıkıntı yaşamadı.

    Sizin ki büyük ihtimalle şans eseri öyle olmuş.

    Uygulama konusuna gelirsek siteler artık html5 tabanı kullanıyor onun için eski seri tvlerde html5 malesef yok o yüzden uygulamalar çalışmıyor youtube gibi.

    Ama yeni seri üretimlerde böyle bir sıkıntı yok.
  • 26-09-2017, 12:04:30
    #8
    PREMIUM SEO
    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman yine lg alın, yeni webos'lu lg'ler eski seri gibi değil yazılım olarak çok daha iyi. donanım kaliteli olsun diyorsanız sony alabilirsiniz ama sony'nin de yazılımını beğenmiyorum.
    Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim o seriyi.
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senedir lg nin tvsini evde kullanıyorum aldığım ilk günki gibi ölü bir tane piksel dahi yok. Ayrıca bütün çevreme aldırdım kimse sıkıntı yaşamadı.

    Sizin ki büyük ihtimalle şans eseri öyle olmuş.

    Uygulama konusuna gelirsek siteler artık html5 tabanı kullanıyor onun için eski seri tvlerde html5 malesef yok o yüzden uygulamalar çalışmıyor youtube gibi.

    Ama yeni seri üretimlerde böyle bir sıkıntı yok.
    Bahsettiğiniz durumla alakalı sanırım. Yeni modellere bakayım o zaman. Teşekkür ederim tavsiyem için.
  • 26-09-2017, 14:53:09
    #9
    LG bu işin uzmanı. Birçok panel ya samsung yada lg olarak piyasaya girer. Westel kendi üretiyor diye iddia etse de ben inanmıyorum.

    Bende senin gibi F/P olarak araştırdığımda Vestel markasında karar kıldım. Ua8900 4k olan modeli aldım. Gecenin yarısı teknik servis yardım edince oh be dedim (gerçi tüm markalar neredeyse böyle).

    Kanal geçişleri fena değil vasat da değil, 3d yok bu modelde, smart idare eder, youtube uygulaması çok iyi zaten tek onu kullanıyorum. 4k artık tekrarlayan yayınlar baydı. Ama 4k al tüm kanallar geçecek mecbur.

    usb hiç takmadım ama hemen tüm formatları destekliyormuş. Web Browser olarak opera kullanıyor ve çok kötü film falan izlerim diye düşünme o derece kötü. Film işini hdmi ile çözüyorum. Mac bilgisayarlarda dlna özelliği olmadığı için dönüştürücü var.

    DLNA kablosuz aynı ağda bulunan cihazlardan görüntü ve ses aktarımı yapabiliyor. Yani film izlerken bilgisayarı hdmi yada başka kabloyla bağlamak zorunda değilsin.

    kablosuz bağlantısı var kablosu bağlantısı da var.

    Ben kampanyayla 1800 küsüre almıştım servis 5 dk kurdu. Donanımhaberde tam 34 sayfa yorum okududuktan sonra bu tv almamın sebebi var tabi

    3d tv önermiyorum şahsen gider sinemada izlerim.