Peki vestelin ithal urunlere vergiyi artirin, biz satislarimizi artirabilelim diye talep etmesi ve bu talebin devlet tarafindan onaylanmasi? Yani millete hep beraber koyalim demesini ne cabuk unuttunuz??
Asla ama asla VESTEL almam, almanizi da tavsiye etmem. LG tv konusunda gayet iyiler, olmadi Samsung olur, ama VESTEL gibi bozuk zihniyetli bir sahiplerinin urunun asla almam.