• 29-09-2017, 12:25:52
    #19
    PREMIUM SEO
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış düşünüyorsunuz. LG televizyonu ile telefonunu kıyaslıyorsunuz. LG telefonları dandik bunda herkes hem fikir ama televizyonlarında böyle bir problem yok. Yıllardır kullanıyorum problem yaşamadım. 6 sene kullandığınız cihazınızın ekranında lekeler oluşması normal. İçindekiler aslında leke değil toz. Işık nedeniyle ekranda kara kara lekeler gözükür. Genelde yetkili servisler içini açıp temizler işçilik parasıyla birlikte
    Hocam açıkçası tiskindim LG'den. Onlar da tuzu biberi oldu. 6 yıllık ürünün uygulama desteğini kesmek ne kadar doğru diyip değiştirdim Ürün bugün elime ulaşacak bakalım Vestel kalitesi nasıl.
  • 29-09-2017, 12:26:23
    #20
    LG WEB os kullanıyorum, tavsiye etmem.
    Kanal geçişleri yavaş, televizyon 2 dk ya anca açılıp kendine geliyor.
    Web browser'ı hiç bahsetmiyorum zaten oldukça kötü. Youtube uygulaması da öyle geçişler falan çok yavaş.
    Bende TV tavsiyesi bekliyorum.
  • 29-09-2017, 12:28:36
    #21
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıkçası tiskindim LG'den. Onlar da tuzu biberi oldu. 6 yıllık ürünün uygulama desteğini kesmek ne kadar doğru diyip değiştirdim Ürün bugün elime ulaşacak bakalım Vestel kalitesi nasıl.
    Hocam biz yıllarca LG Türkiye TV servisliğini yaptık İstanbul'da. Telefonları kötü ancak televizyonları gerçekten iyidir. İç tasarımı, kart tamiri vs. bakımından sağlam ürünlerdir. Vestel televizyonlarda geliyordu. İçi plastik. Sökerken orası burası gıcırdayan ve gereksiz ağır televizyonlardı bence. Şuan bilmiyorum nasıl ama en iyi görüntü kalitesi samsung ve lg'de var. Diğerleri bana göre kötü
  • 29-09-2017, 12:29:26
    #22
    PREMIUM SEO
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG WEB os kullanıyorum, tavsiye etmem.
    Kanal geçişleri yavaş, televizyon 2 dk ya anca açılıp kendine geliyor.
    Web browser'ı hiç bahsetmiyorum zaten oldukça kötü. Youtube uygulaması da öyle geçişler falan çok yavaş.
    Bende TV tavsiyesi bekliyorum.
    Vestel 55ua8900 aldım. Bugün gelecek bekliyorum. Bir çok araştırmamın sonucunda bu ürünü almaya karar verdim. Deneyimlerimi yazarım mutlaka.
  • 29-09-2017, 12:29:39
    #23
    Ne aldınız hocam ?
  • 29-09-2017, 12:31:34
    #24
    PREMIUM SEO
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz yıllarca LG Türkiye TV servisliğini yaptık İstanbul'da. Telefonları kötü ancak televizyonları gerçekten iyidir. İç tasarımı, kart tamiri vs. bakımından sağlam ürünlerdir. Vestel televizyonlarda geliyordu. İçi plastik. Sökerken orası burası gıcırdayan ve gereksiz ağır televizyonlardı bence. Şuan bilmiyorum nasıl ama en iyi görüntü kalitesi samsung ve lg'de var. Diğerleri bana göre kötü
    Doğrudur hocam bende büyük hayallerle aldım ama hiç birini karşılamadı. O zaman teknosadaki en iyi üründü. Bakalım vestel nasıl olacak.

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne aldınız hocam ?
    Yoğun tavsiye üzerine Vestel 55ua8900 aldım hocam.
  • 29-09-2017, 12:40:23
    #25
    Hayırlısı olsun hocam.
  • 29-09-2017, 12:53:54
    #26
    PREMIUM SEO
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 29-09-2017, 12:59:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Peki vestelin ithal urunlere vergiyi artirin, biz satislarimizi artirabilelim diye talep etmesi ve bu talebin devlet tarafindan onaylanmasi? Yani millete hep beraber koyalim demesini ne cabuk unuttunuz??

    Asla ama asla VESTEL almam, almanizi da tavsiye etmem. LG tv konusunda gayet iyiler, olmadi Samsung olur, ama VESTEL gibi bozuk zihniyetli bir sahiplerinin urunun asla almam.