Hocam biz yıllarca LG Türkiye TV servisliğini yaptık İstanbul'da. Telefonları kötü ancak televizyonları gerçekten iyidir. İç tasarımı, kart tamiri vs. bakımından sağlam ürünlerdir. Vestel televizyonlarda geliyordu. İçi plastik. Sökerken orası burası gıcırdayan ve gereksiz ağır televizyonlardı bence. Şuan bilmiyorum nasıl ama en iyi görüntü kalitesi samsung ve lg'de var. Diğerleri bana göre kötü
Doğrudur hocam bende büyük hayallerle aldım ama hiç birini karşılamadı.

O zaman teknosadaki en iyi üründü. Bakalım vestel nasıl olacak.
Yoğun tavsiye üzerine Vestel 55ua8900 aldım hocam.