Hocam yanlış düşünüyorsunuz. LG televizyonu ile telefonunu kıyaslıyorsunuz. LG telefonları dandik bunda herkes hem fikir ama televizyonlarında böyle bir problem yok. Yıllardır kullanıyorum problem yaşamadım. 6 sene kullandığınız cihazınızın ekranında lekeler oluşması normal. İçindekiler aslında leke değil toz. Işık nedeniyle ekranda kara kara lekeler gözükür. Genelde yetkili servisler içini açıp temizler işçilik parasıyla birlikte
Hocam açıkçası tiskindim LG'den. Onlar da tuzu biberi oldu. 6 yıllık ürünün uygulama desteğini kesmek ne kadar doğru diyip değiştirdim Ürün bugün elime ulaşacak bakalım Vestel kalitesi nasıl.