Hocam açıkçası tiskindim LG'den. Onlar da tuzu biberi oldu. 6 yıllık ürünün uygulama desteğini kesmek ne kadar doğru diyip değiştirdim Ürün bugün elime ulaşacak bakalım Vestel kalitesi nasıl.
Hocam biz yıllarca LG Türkiye TV servisliğini yaptık İstanbul'da. Telefonları kötü ancak televizyonları gerçekten iyidir. İç tasarımı, kart tamiri vs. bakımından sağlam ürünlerdir. Vestel televizyonlarda geliyordu. İçi plastik. Sökerken orası burası gıcırdayan ve gereksiz ağır televizyonlardı bence. Şuan bilmiyorum nasıl ama en iyi görüntü kalitesi samsung ve lg'de var. Diğerleri bana göre kötü