cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG WEB os kullanıyorum, tavsiye etmem.
Kanal geçişleri yavaş, televizyon 2 dk ya anca açılıp kendine geliyor.
Web browser'ı hiç bahsetmiyorum zaten oldukça kötü. Youtube uygulaması da öyle geçişler falan çok yavaş.
Bende TV tavsiyesi bekliyorum.
Vestel 55ua8900 aldım. Bugün gelecek bekliyorum. Bir çok araştırmamın sonucunda bu ürünü almaya karar verdim. Deneyimlerimi yazarım mutlaka.