LG WEB os kullanıyorum, tavsiye etmem.
Kanal geçişleri yavaş, televizyon 2 dk ya anca açılıp kendine geliyor.
Web browser'ı hiç bahsetmiyorum zaten oldukça kötü. Youtube uygulaması da öyle geçişler falan çok yavaş.
Bende TV tavsiyesi bekliyorum.