Konu
Vestel Televizyonları Hakkında
29-09-2017, 12:26:23
#20
cepoyunz
LG WEB os kullanıyorum, tavsiye etmem.
Kanal geçişleri yavaş, televizyon 2 dk ya anca açılıp kendine geliyor.
Web browser'ı hiç bahsetmiyorum zaten oldukça kötü. Youtube uygulaması da öyle geçişler falan çok yavaş.
Bende TV tavsiyesi bekliyorum.