gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman yine lg alın, yeni webos'lu lg'ler eski seri gibi değil yazılım olarak çok daha iyi. donanım kaliteli olsun diyorsanız sony alabilirsiniz ama sony'nin de yazılımını beğenmiyorum.
Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim o seriyi.
sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 senedir lg nin tvsini evde kullanıyorum aldığım ilk günki gibi ölü bir tane piksel dahi yok. Ayrıca bütün çevreme aldırdım kimse sıkıntı yaşamadı.

Sizin ki büyük ihtimalle şans eseri öyle olmuş.

Uygulama konusuna gelirsek siteler artık html5 tabanı kullanıyor onun için eski seri tvlerde html5 malesef yok o yüzden uygulamalar çalışmıyor youtube gibi.

Ama yeni seri üretimlerde böyle bir sıkıntı yok.
Bahsettiğiniz durumla alakalı sanırım. Yeni modellere bakayım o zaman. Teşekkür ederim tavsiyem için.