4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.
Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.
LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
o zaman yine lg alın, yeni webos'lu lg'ler eski seri gibi değil yazılım olarak çok daha iyi. donanım kaliteli olsun diyorsanız sony alabilirsiniz ama sony'nin de yazılımını beğenmiyorum.