4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.
Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.
LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
6 senedir lg nin tvsini evde kullanıyorum aldığım ilk günki gibi ölü bir tane piksel dahi yok. Ayrıca bütün çevreme aldırdım kimse sıkıntı yaşamadı.
Sizin ki büyük ihtimalle şans eseri öyle olmuş.
Uygulama konusuna gelirsek siteler artık html5 tabanı kullanıyor onun için eski seri tvlerde html5 malesef yok o yüzden uygulamalar çalışmıyor youtube gibi.
Ama yeni seri üretimlerde böyle bir sıkıntı yok.