baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son dönemede Vestel üretimi ve satışını iyiden iyiye arttırdı hocam kalitesi fenda değil bence 4K pek bir şey ifade etmiyor Full HD herhangi bir modelini tercih edebilirsiniz
4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.

gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ucuz seri televizyon arıyorsanız axen - sunny öneririm fiyat/performans cihazları. vestelden iyi bence.
Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.

sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG den sıkıntı çektiysen radyo al kullan hocam hiç tv işine girme.

Vesteli alacağına tüplü tv al bin kat daha iyi. Leş gibi çamur görüntüsü ve sahnelerde yavaşlık ve 5 sene sonra çöpe atıcam diyorsan al vesteli.
LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.