LG den sıkıntı çektiysen radyo al kullan hocam hiç tv işine girme.

Vesteli alacağına tüplü tv al bin kat daha iyi. Leş gibi çamur görüntüsü ve sahnelerde yavaşlık ve 5 sene sonra çöpe atıcam diyorsan al vesteli.