Merhabalar arkadaşlar,
yeni tv alcağım LG'nin sıkıntısını çok çektim. Vesteli çok önerdiler. Kullanan var mı? 140 ekran düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka model var mı ?
Teşekkürler.