• 02-04-2016, 02:40:33
    #1
    arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından ) tecrübelerinizi bekliyorum
  • 02-04-2016, 02:41:47
    #2
    Allah sağ salim gidip gelmek nasip etsin hayırlı yolculuklar üstadım. Hayırlı olsun şimdiden.
  • 02-04-2016, 02:47:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler dilerim.
  • 02-04-2016, 02:48:30
    #4
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sağ salim gidip gelmek nasip etsin hayırlı yolculuklar üstadım. Hayırlı olsun şimdiden.
    Rosita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler dilerim.
    Allah razı olsun.. Temmuz 15'te açıklanıyor acemi birliği yerim forumda bildiririm, çıkan yerde olan arkadaşlar varsa görüşürüz çarşı izinlerinde en azından güvenebileceğimiz sırtımızı dayayabileceğimiz birini görürüz
  • 02-04-2016, 02:48:47
    #5
    İnşallah bende gideceğim ağustos da. Aynı yere düşüyormuşuz

    Telefon yerine göre ve rütbe göre değişiyor. Nizamiyeciler ve muheberatcılar daha kolay sokuyormuş. Tabii komutana da bağlı. Bazısı izin vermez kesinlikle, bazısı da izin vermez ama bana laf getirmediğin sürece sorun yok demet getirir. Şimdi ne desek boş. Ortamı gidip incelemen ve nabız yoklaman lazım.
  • 02-04-2016, 02:50:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Umarım rahat bir yere düşersin hocam.
  • 02-04-2016, 02:53:16
    #7
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah bende gideceğim ağustos da. Aynı yere düşüyormuşuz

    Telefon yerine göre ve rütbe göre değişiyor. Nizamiyeciler ve muheberatcılar daha kolay sokuyormuş. Tabii komutana da bağlı. Bazısı izin vermez kesinlikle, bazısı da izin vermez ama bana laf getirmediğin sürece sorun yok demet getirir. Şimdi ne desek boş. Ortamı gidip incelemen ve nabız yoklaman lazım.
    Doğru diyorsun hocam, Iğdır'da yapan bir arkadaş vardı usta birliğine giderken cebimde götürdüm aramayı erler yaptığı için halden anladılar ses etmediler dedi ama bakalım bizim şansımız ne olur.. her ihtimale karşı usta birliğine giderken götüreyim diyorum yalnızlık boğar adamı oralarda. Asıl mesele götürdükten sonra saklaması bu arada temmuzda haberleşelim acemi yerin açıklanınca pm at mutlaka

    Rosita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım rahat bir yere düşersin hocam.
    Eksik olma hocam, anneminde tek temennisi o ben hayırlısı diyorum birşeyi çok isteyince olmuyor o yüzden akışına bıraktım
  • 02-04-2016, 03:10:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah sevdiklerinize kavuştursun hocam.Ben kısa dönem yaptım.Bütün askerliğim uygun adım yürüyerek geçti.Ben kendi mi geçtim ranza komşum atama bekleyen kaymakam adayı idi (Bilmeyenler için kaymakam ilçeler de Asker ve Polisin idari yöneticisidir) bolca birlik de uygun adım da yürüdük...
  • 02-04-2016, 03:12:27
    #9
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sevdiklerinize kavuştursun hocam.Ben kısa dönem yaptım.Bütün askerliğim uygun adım yürüyerek geçti.Ben geçtim ranza komşum atama bekleyen kaymakam adayı idi (Bilmeyenler için kaymakam ilçeler de Asker ve Polisin idari yöneticisidir) bolca birlikde uygun adımda yürüdük...
    Askerde hırsızlık daha doğrusu yer değiştirme olayları nasıl dönüyor hocam? hangi sene yaptın birde nerede yaptınız merak ettim