) tecrübelerinizi bekliyorum
Askerlik tecrübesi olan arkadaşlar
29
●5.608
- 02-04-2016, 02:40:33arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından
) tecrübelerinizi bekliyorum
- 02-04-2016, 02:48:30StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAllah razı olsun.. Temmuz 15'te açıklanıyor acemi birliği yerim forumda bildiririm, çıkan yerde olan arkadaşlar varsa görüşürüz çarşı izinlerinde en azından güvenebileceğimiz sırtımızı dayayabileceğimiz birini görürüzRosita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2016, 02:48:47İnşallah bende gideceğim ağustos da. Aynı yere düşüyormuşuz
Telefon yerine göre ve rütbe göre değişiyor. Nizamiyeciler ve muheberatcılar daha kolay sokuyormuş. Tabii komutana da bağlı. Bazısı izin vermez kesinlikle, bazısı da izin vermez ama bana laf getirmediğin sürece sorun yok demet getirir. Şimdi ne desek boş. Ortamı gidip incelemen ve nabız yoklaman lazım. - 02-04-2016, 02:53:16Doğru diyorsun hocam, Iğdır'da yapan bir arkadaş vardı usta birliğine giderken cebimde götürdüm aramayı erler yaptığı için halden anladılar ses etmediler dedi ama bakalım bizim şansımız ne olur.. her ihtimale karşı usta birliğine giderken götüreyim diyorum yalnızlık boğar adamı oralarda. Asıl mesele götürdükten sonra saklamasıconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada temmuzda haberleşelim acemi yerin açıklanınca pm at mutlaka 
Eksik olma hocam, anneminde tek temennisi oRosita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hayırlısı diyorum birşeyi çok isteyince olmuyor o yüzden akışına bıraktım
- 02-04-2016, 03:10:30Üyeliği durdurulduAllah sevdiklerinize kavuştursun hocam.Ben kısa dönem yaptım.Bütün askerliğim uygun adım yürüyerek geçti.Ben kendi mi geçtim ranza komşum atama bekleyen kaymakam adayı idi (Bilmeyenler için kaymakam ilçeler de Asker ve Polisin idari yöneticisidir) bolca birlik de uygun adım da yürüdük...
- 02-04-2016, 03:12:27Askerde hırsızlık daha doğrusu yer değiştirme olayları nasıl dönüyor hocam? hangi sene yaptın birde nerede yaptınız merak ettimKOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle