İnşallah bende gideceğim ağustos da. Aynı yere düşüyormuşuz

Telefon yerine göre ve rütbe göre değişiyor. Nizamiyeciler ve muheberatcılar daha kolay sokuyormuş. Tabii komutana da bağlı. Bazısı izin vermez kesinlikle, bazısı da izin vermez ama bana laf getirmediğin sürece sorun yok demet getirir. Şimdi ne desek boş. Ortamı gidip incelemen ve nabız yoklaman lazım.