• 05-04-2016, 15:37:53
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar kasımda tecili bozdursam ? Ne zaman askere alırlar ? şubat ?
  • 06-04-2016, 11:05:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    valla üstadım ben acemi birliği Manisa Kırkağaç Usta Birliğini Şırnak Silopide yaptım.Tabi Ben 2010 da gittim 15 ay yaptım.Bizim dönemimizde askerlik cidden zordu telefon yasaktı 15 aydı ve özellikle doğuda askerlik yapan arkadaşlar birazdaha şanslıydı.Komutanlar zor şartlarda askerlik yaptığımızı biliyor ve genellikle yaptığımız haylazlıkları görmezden geliyorlardı.Telefon yakalattığında 1 gün sonra geri alabiliyorduk Askerlik 12 aya düşecekmiş dedikodusuyla askerliğimiz bitti.gecenin 2 sinde fırlamanın birisi askerlik düşmüş deyip sazan bir şekilde silopiyi ayağa azkaldırmadık Yani şimdi Askerliğinizin düşme ihtimali yok telefonlarınızda serbest.Komutana atar yapabilieceğiniz bir durumunuz yok şafak 5 5 atar umarım :Ben Giderken bir bavul götürdüm bana tatilemi geldin demişlerdi Bence hiç birşey götürme hepsini askeriye veriyor bir valiz dolusu eşya alıyorsun.İhtiyaclarını er kantininde bulabilirsin kardeşim.tez zamanda sağlıklı bir şekilde dön inşallah
  • 06-04-2016, 11:22:00
    #30
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından ) tecrübelerinizi bekliyorum
    https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-oneriler.html

    Buraya göz atmanı tavsiye ederim.