arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından

) tecrübelerinizi bekliyorum
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...-oneriler.html
Buraya göz atmanı tavsiye ederim.