valla üstadım ben acemi birliği Manisa Kırkağaç Usta Birliğini Şırnak Silopide yaptım.Tabi Ben 2010 da gittim 15 ay yaptım.Bizim dönemimizde askerlik cidden zordu telefon yasaktı 15 aydı ve özellikle doğuda askerlik yapan arkadaşlar birazdaha şanslıydı.Komutanlar zor şartlarda askerlik yaptığımızı biliyor ve genellikle yaptığımız haylazlıkları görmezden geliyorlardı.Telefon yakalattığında 1 gün sonra geri alabiliyorduk

Askerlik 12 aya düşecekmiş dedikodusuyla askerliğimiz bitti.gecenin 2 sinde fırlamanın birisi askerlik düşmüş deyip sazan bir şekilde silopiyi ayağa azkaldırmadık

Yani şimdi Askerliğinizin düşme ihtimali yok telefonlarınızda serbest.Komutana atar yapabilieceğiniz bir durumunuz yok şafak 5 5 atar umarım :Ben Giderken bir bavul götürdüm bana tatilemi geldin demişlerdi

Bence hiç birşey götürme hepsini askeriye veriyor bir valiz dolusu eşya alıyorsun.İhtiyaclarını er kantininde bulabilirsin kardeşim.tez zamanda sağlıklı bir şekilde dön inşallah