• 04-04-2016, 19:00:02
    #19
    hocam söylenenlere bakma acemiye giderken çeketini al git gerisine karişma
  • 04-04-2016, 19:12:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Zamanında bende şöyle bir konu açmıştım: https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...igindayim.html

    6 sene olmuş, hey gidi günler

    Bu arada telefon askere serbest olmadı mı?
  • 04-04-2016, 19:19:22
    #21
    Aynen öyle söylenenlere bakma, forumlarda çarşaf çarşaf listeler olur ama birçoğunu içerde daha ucuza bulabiliyorsun. Atlet, külot vs al derler askeri kantinde çok daha ucuza daha kalitelisi mevcut. Zaten çok orjinal şeyler alıp gitme birgün bakmışsın başkasının üzerinde, başkasının ayağında cinnet geçirirsin.

    Geçen sene bu zamanlar geldim askerden. Telefon konusunda çok sıkıntı yapma, acemide küçük boyutlu bir telefon kullanabilirsin. Usta birliğine geçtiğinde de telefonu istetirsin evden. Ben kargodan istettim, komutan aldı geldi benim telefonumu İşi olduğu zaman da whatsappdan yazardı odaya gel diye

    Askerde tek korkacağın şey dengesiz, ne yediği belli olmayan uzun dönem askerler olsun. Adamı bazen o kadar çileden çıkarıyorlar ki boğazını sıkıp atası geliyor insanın. Ben 4 ay zor dayandım, neyse ki askerlik bitti kurtuldum.
  • 04-04-2016, 19:27:09
    #22
    Hiçbir şey götürmene gerek yok,birkaç parça eşya yeterli her şeyi orada veriyorlar.Telefon gibi durumları da içeri girdikten sonra öğreniyorsun.Allah kolaylık versin.
  • 04-04-2016, 22:28:59
    #23
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından ) tecrübelerinizi bekliyorum
    usta birliğine giderken erken bin otobüse indiğinde bir dükkana telefonu emanet et yada camiye sakla sonrasında nasıl sokulduğunu ortam şartlarına göre ayarlarsın para götür başka bişeye gerek yok verirler ordan künyeni yazdırabilirsin belki sigara içme otlakçılardan üç paket alırsın günde :P
  • 05-04-2016, 01:53:06
    #24
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle söylenenlere bakma, forumlarda çarşaf çarşaf listeler olur ama birçoğunu içerde daha ucuza bulabiliyorsun. Atlet, külot vs al derler askeri kantinde çok daha ucuza daha kalitelisi mevcut. Zaten çok orjinal şeyler alıp gitme birgün bakmışsın başkasının üzerinde, başkasının ayağında cinnet geçirirsin.

    Geçen sene bu zamanlar geldim askerden. Telefon konusunda çok sıkıntı yapma, acemide küçük boyutlu bir telefon kullanabilirsin. Usta birliğine geçtiğinde de telefonu istetirsin evden. Ben kargodan istettim, komutan aldı geldi benim telefonumu İşi olduğu zaman da whatsappdan yazardı odaya gel diye

    Askerde tek korkacağın şey dengesiz, ne yediği belli olmayan uzun dönem askerler olsun. Adamı bazen o kadar çileden çıkarıyorlar ki boğazını sıkıp atası geliyor insanın. Ben 4 ay zor dayandım, neyse ki askerlik bitti kurtuldum.
    Acemide kamerasız eski bi telefon kullanayım diyorum, askercell olması ya da sivildeki hattımı takmam fark edilir mi? Usta birliğine giderken kargoyla yollatma işini nasıl yaptın hocam çarşı izinleri haftasonu olmuyor mu ? sağolun bu arada yorumlar için
  • 05-04-2016, 11:35:54
    #25
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemide kamerasız eski bi telefon kullanayım diyorum, askercell olması ya da sivildeki hattımı takmam fark edilir mi? Usta birliğine giderken kargoyla yollatma işini nasıl yaptın hocam çarşı izinleri haftasonu olmuyor mu ? sağolun bu arada yorumlar için
    Aynen eski bir telefon kullanman daha iyi. askercell de yanılmıyorsam belirlenen numaralarla görüşebiliyorsun sadece,eğer diğer hattın ile yakalanırsan baya bir sıkıntı olabilir yerine ve komutanına göre değişir tabi.Usta birliğine giderken zaten adresin belli,taşımak istemiyorsan kargoya verirler,orda zaten kayıt altında olacağın için kolaylıkla alırsın eşyalarını.Çarşı izinleri gruplar haline cmt ve pazar olarak belirlenir.
  • 05-04-2016, 11:54:10
    #26
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından ) tecrübelerinizi bekliyorum
    Hocam Acemi Birliğinden Bahsediyorsan Tras Malzemesi iç çamışır bir miktarda para İç Çamaşırları Bizim Zamanımızda Yeşil Di şimdi nasıl bilemiyorum ama fazla eşya götürme usta birliğine götürürsun

    Hayırlısıyla git hayırlısı ile gel kardeşim
  • 05-04-2016, 12:10:16
    #27
    Nasipse bende kasımda gidiyorum belki çömez olarak yanına düşerim