Aynen öyle söylenenlere bakma, forumlarda çarşaf çarşaf listeler olur ama birçoğunu içerde daha ucuza bulabiliyorsun. Atlet, külot vs al derler askeri kantinde çok daha ucuza daha kalitelisi mevcut. Zaten çok orjinal şeyler alıp gitme birgün bakmışsın başkasının üzerinde, başkasının ayağında cinnet geçirirsin.

Geçen sene bu zamanlar geldim askerden. Telefon konusunda çok sıkıntı yapma, acemide küçük boyutlu bir telefon kullanabilirsin. Usta birliğine geçtiğinde de telefonu istetirsin evden. Ben kargodan istettim, komutan aldı geldi benim telefonumu İşi olduğu zaman da whatsappdan yazardı odaya gel diye

Askerde tek korkacağın şey dengesiz, ne yediği belli olmayan uzun dönem askerler olsun. Adamı bazen o kadar çileden çıkarıyorlar ki boğazını sıkıp atası geliyor insanın. Ben 4 ay zor dayandım, neyse ki askerlik bitti kurtuldum.