arkadaşlar ağustosta nasipse askerim. ve giderken neler götürülür, askeriyede usta birliğine giderken telefon nasıl sokulur? ve nasıl saklanır? malum hırsızlık çok oluyor (akıllı olanından

) tecrübelerinizi bekliyorum
usta birliğine giderken erken bin otobüse indiğinde bir dükkana telefonu emanet et yada camiye sakla sonrasında nasıl sokulduğunu ortam şartlarına göre ayarlarsın para götür başka bişeye gerek yok verirler ordan künyeni yazdırabilirsin belki sigara içme otlakçılardan üç paket alırsın günde :P