Acemide kamerasız eski bi telefon kullanayım diyorum, askercell olması ya da sivildeki hattımı takmam fark edilir mi? Usta birliğine giderken kargoyla yollatma işini nasıl yaptın hocam çarşı izinleri haftasonu olmuyor mu ? sağolun bu arada yorumlar için
Aynen eski bir telefon kullanman daha iyi. askercell de yanılmıyorsam belirlenen numaralarla görüşebiliyorsun sadece,eğer diğer hattın ile yakalanırsan baya bir sıkıntı olabilir yerine ve komutanına göre değişir tabi.Usta birliğine giderken zaten adresin belli,taşımak istemiyorsan kargoya verirler,orda zaten kayıt altında olacağın için kolaylıkla alırsın eşyalarını.Çarşı izinleri gruplar haline cmt ve pazar olarak belirlenir.