constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah bende gideceğim ağustos da. Aynı yere düşüyormuşuz

Telefon yerine göre ve rütbe göre değişiyor. Nizamiyeciler ve muheberatcılar daha kolay sokuyormuş. Tabii komutana da bağlı. Bazısı izin vermez kesinlikle, bazısı da izin vermez ama bana laf getirmediğin sürece sorun yok demet getirir. Şimdi ne desek boş. Ortamı gidip incelemen ve nabız yoklaman lazım.
Doğru diyorsun hocam, Iğdır'da yapan bir arkadaş vardı usta birliğine giderken cebimde götürdüm aramayı erler yaptığı için halden anladılar ses etmediler dedi ama bakalım bizim şansımız ne olur.. her ihtimale karşı usta birliğine giderken götüreyim diyorum yalnızlık boğar adamı oralarda. Asıl mesele götürdükten sonra saklaması bu arada temmuzda haberleşelim acemi yerin açıklanınca pm at mutlaka

Rosita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım rahat bir yere düşersin hocam.
Eksik olma hocam, anneminde tek temennisi o ben hayırlısı diyorum birşeyi çok isteyince olmuyor o yüzden akışına bıraktım