Allah sevdiklerinize kavuştursun hocam.Ben kısa dönem yaptım.Bütün askerliğim uygun adım yürüyerek geçti.Ben kendi mi geçtim ranza komşum atama bekleyen kaymakam adayı idi (Bilmeyenler için kaymakam ilçeler de Asker ve Polisin idari yöneticisidir) bolca birlik de uygun adım da yürüdük...