Allah sevdiklerinize kavuştursun hocam.Ben kısa dönem yaptım.Bütün askerliğim uygun adım yürüyerek geçti.Ben geçtim ranza komşum atama bekleyen kaymakam adayı idi (Bilmeyenler için kaymakam ilçeler de Asker ve Polisin idari yöneticisidir) bolca birlikde uygun adımda yürüdük...
Askerde hırsızlık daha doğrusu yer değiştirme olayları nasıl dönüyor hocam? hangi sene yaptın birde nerede yaptınız merak ettim