Kızla nasıl konuşabilirim?
92
●5.240
- 25-03-2015, 15:22:36Yaş 17'ymiş keşke ilk mesajınızda yazaydınız, herkes öneriler vermiş, hayat niteliğinde tavsiyeler vermişde, bunların %80'i sizin için geçerli değil şuan bence, yanlış anlamayın ama şuan Ergenlik çağı(hakaret değil bu) karakterler, kişilikler düşünceler çok farklı, burada anlatılanların birçoğu derin kaçabilir şuanki kızın kafa yapısına göre
- 25-03-2015, 17:38:13hiç bulaşma
sonradan pişman olursun
şaka şaka çok özen göster bence üzerine titre ama ilgiden alakadanda sıkma orta noktasını bul işte
- 25-03-2015, 17:58:34Öneri 1:BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızla açılamıyorsan dolaylı yoldan anlat kardeşim:
Sanırım beşiktaşlısın, eğer kız fenerliyse:
Siyah beyaz dünyamda SARIna LACİVERT olabilir miyim
Öneri 2:
Her gece uyumadan önce konuşuyorsunuz madem şunu da diyebilirsin;
Yatmadan önce bir prensesle konuşuyorum ama rüyalarımda göremiyorum. Rüyalarımdaki prensesim olur musun? - 25-03-2015, 18:28:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam o iş olmaz bence, çünkü kız o kadar nasıl desem yapmacık değil, birde benle onun konuşma ilişkisi o kadar yumuşak değil yani.iozsaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2015, 18:45:21Benim Whattsapp yok.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2015, 19:21:38Her şeyi boşver, ben geciktim yaşadıklarımı oku, sen kendiliğinden yazacaksın..
https://www.r10.net/sorum-var/1418395...evaba-r10.html