• 25-03-2015, 01:52:04
    #19
    Allah ne verdiyse çat diye konuşmak lazım....

    Başta tokat yemek bile mümkündür ama kalıcı iz bırakır....

    Ertesi gün, haklıyken haksız duruma düşen hanım ablamız kızgın ama kırgın özürle döner en kötü.

    Sonrası zaten gelir. ( yediğimiz tokatla kalma ihtimalimiz çok düşük, en kötü ihtimalle yani. )
  • 25-03-2015, 01:56:25
    #20
    hacı aynı durum bende de var.
  • 25-03-2015, 01:57:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah ne verdiyse çat diye konuşmak lazım....

    Başta tokat yemek bile mümkündür ama kalıcı iz bırakır....

    Ertesi gün, haklıyken haksız duruma düşen hanım ablamız kızgın ama kırgın özürle döner en kötü.

    Sonrası zaten gelir. ( yediğimiz tokatla kalma ihtimalimiz çok düşük, en kötü ihtimalle yani. )
    Kesinlikle katılıyorum, direk açıl en iyisi.
  • 25-03-2015, 02:12:09
    #22
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 gün üst üste devamlı yaz (ama saçmalama) sonra 2-3 gün yazma.

    Devamı bu aşamalar geçtikten sonra
    Taktik iyiymiş.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:07:13 -->-> Daha önceki mesaj 02:03:11 --

    Tavsiyelerimi ciddiye almanı öneririm.

    Asla kıza, kız arkadaşlarıyla konuşabileceği türden muhabetler açma. Dizi muhabbeti açma, onu bunu eleştirip dedikodu muhabbeti açarsa girme. Seninle kız arkadaşlarıyla konuşabileceği şeyleri konuşmasın. Yoksa kanka olursunuz benden söylemesi.

    Ne konuşayım da sıkılmasın dersen gelecek planlarından bahset. İdeallerini anlat abart hatta sonra kıza sor senin gelecek planların ne diye.

    Sonra benim bi planım daha var ama zamanı gelince sana anlatıcam de. merak ettir.

    1 hafta sonra hani bi planım var demiştim ya diye konuya gir, birlikte plan yapabiliriz belki de o zaten ordan anlar.

    Bu taktiği de tüm r10 a vermiş olayım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:08:29 -->-> Daha önceki mesaj 02:07:13 --

    Çok da yazışmayın sana bi planım var demiştim ya kısmını yüz yüze yapman gerekiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:09:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:08:29 --

    Meşgul olduğun izlenimini vermeyi de ihmal etme seni boş beleş sanmasın. İşi gücü yok bana yazıyo gamsız serseri vs diye düşünmesin Sosyal olaylara ne kadar üzüldüğünü anlat mesela duyarlı biri olmaya çalış. gerçekten ol ama.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 02:09:30 --

    @ErdeM arkadaşın dediğini yapma kız dengesiz olduğunu düşünebilir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:12:09 -->-> Daha önceki mesaj 02:11:15 --

    Bu arada Erdem sen dengesiz değilsin superman olduğunu düşünüyorum alınma bana gaza geldim en geçerli taktiği vereyim dedim gençler mutlu olsun diye
  • 25-03-2015, 02:14:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Abi kadınların %80 'i harbiden zeki + komik + doğal ve öz güveni yüksek erkekleri sever. Öz güvenin boku çıkarılmayacak tabi, hafif utangaç modu.

    Sosyal medyadan yürüyorsan eğer bu olayıda sevmiyorlar(kaliteli kadınlar)

    Bakınız kendimden örnek vereyim:


    Kampüste yüz yüze yürüdüm bu egosu yüksek arkadaşa. Tam tersi bi karşılık aldım.

    Doğal ol, herkes gibi olma. Diğer erkeklerden farklı olduğunu göster. Sohbet edebil. Ve kesinlikle teklifini diğer herkesin dediği gibi yüz yüze yap.

    Sonucu bekliyoruz hacım
  • 25-03-2015, 02:14:40
    #24
    Bişey soracam diye gir konuya siyaset falan katma, kızın hoşlanacağı bişey sor. Mesela şunu alacam nasıl falan gibi dal konuya. Yada okulda vs. olan bir olay ile ilgili konuya gir. Devamı ancak böyle gelir
  • 25-03-2015, 02:17:27
    #25
    Hiç tribe girme.Direkt hakkında ne düşünüyorsan git söyle.Neden korkuyorsun anlamış değilim.
  • 25-03-2015, 02:39:06
    #26
    Uyudun mu diyerek başla
  • 25-03-2015, 03:18:27
    #27
    relre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyudun mu diyerek başla
    Bu arkadaşı dinlersen sonu kötü olabilir

    Bugün, yarın, ya da birkaç hafta sonra... Ne zaman söylersen söyle, sonucun olumsuz olması durumunda kızı zaten kaybedeceksin. Haa, "ben kanka ayağına kızla muhabbete devam ederim, arkadaş kalabilirim" dersen, birkaç ay sonra sevgililerinden sıkılınca gelir sana dert yanar Sonuç ne olursa olsun, erken olması kaçış planı yapma konusunda sana vakit kazandırır.

    Hayat bazı şeyler için çok kısa, yarına çıkabileceğimizin garantisi yok'tan gir bence