relre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyudun mu diyerek başla
Bu arkadaşı dinlersen sonu kötü olabilir

Bugün, yarın, ya da birkaç hafta sonra... Ne zaman söylersen söyle, sonucun olumsuz olması durumunda kızı zaten kaybedeceksin. Haa, "ben kanka ayağına kızla muhabbete devam ederim, arkadaş kalabilirim" dersen, birkaç ay sonra sevgililerinden sıkılınca gelir sana dert yanar Sonuç ne olursa olsun, erken olması kaçış planı yapma konusunda sana vakit kazandırır.

Hayat bazı şeyler için çok kısa, yarına çıkabileceğimizin garantisi yok'tan gir bence