• 24-03-2015, 15:33:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle mesajla açılma açılacaksan direk yüzüne pat diye söyle. Düşünme fırsatı verme.
    Eğer mesajla açılırsan düşünme fırsatı olacaktır gerçekten seni beğeniyor veya hoşlanıyorsa kendini naza çekme ihtimalı var.
    Ama direk yüzüne söylediğinde sana karşı birşeyler hissedip veya hissetmediğini hissedebilirsin.
  • 24-03-2015, 15:35:48
    #11
    Platin üye
    Hocam Ona karşı hislerinin Platonik olmaması için ,

    Onunla açık açık konusmalısın mesela .

    "Seninle Arkadaşlığımızı Bir adımdaha ilerletmeyi düşünüyorum" demen yeterlı olacagını dusunuyorum.

    Sonraki Hal ve tavırlarına gore hareket etmelısın.
    eğer olumsuz şekilde , tripli şekilde cevap verırse Sadece "Kanka" ayağı falan yaparsın.

    ama olumlu şekilde olursa "açılırsın" artık .
  • 24-03-2015, 15:37:09
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi kıza aa şu dizide şu olmuş, kız bu dizide bu ölecek mi diye muhabbet mi açayım?
  • 24-03-2015, 15:37:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hayalet01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle mesajla açılma açılacaksan direk yüzüne pat diye söyle. Düşünme fırsatı verme.
    Eğer mesajla açılırsan düşünme fırsatı olacaktır gerçekten seni beğeniyor veya hoşlanıyorsa kendini naza çekme ihtimalı var.
    Ama direk yüzüne söylediğinde sana karşı birşeyler hissedip veya hissetmediğini hissedebilirsin.
    Tamamen katılıyorum, mesajlaşma ikinci aşamada olsun, hani yüzüne söyleyemiyorsan ara söyle, yine kendini belli eder, daha sonradan mesajlaşmak daha mantıklı
  • 24-03-2015, 15:38:03
    #14
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ona karşı hislerinin Platonik olmaması için ,

    Onunla açık açık konusmalısın mesela .

    "Seninle Arkadaşlığımızı Bir adımdaha ilerletmeyi düşünüyorum" demen yeterlı olacagını dusunuyorum.

    Sonraki Hal ve tavırlarına gore hareket etmelısın.
    eğer olumsuz şekilde , tripli şekilde cevap verırse Sadece "Kanka" ayağı falan yaparsın.

    ama olumlu şekilde olursa "açılırsın" artık .
    Hocam ama olumsuz olacağı düşüncesinden bile korkuyorum.
  • 25-03-2015, 00:10:41
    #15
    her gün ölecegine 1 gün öl.
  • 25-03-2015, 00:23:42
    #16
    başını yakma kardeşim,
    ha ama illa ben de kendi çölümün mecnunu olmak istiyorum diyorsan,
    açıkça söyle "ritmi artan kalp atışısın bende" de baktın olmuyor bakmayacaksın..
  • 25-03-2015, 01:32:29
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşlandığım bir kız var. Konuşuyoruz, görüşüyoruz. Ama mesela mesaj atıyorum halini hatrını soruyorum, sonra kilitleniyorum.
    Yani ne yazacağımı bilemiyorum, ama konuşmak çok istiyorum.

    Açılmak istiyorum ona fakat hayır demesinden ve onu kaybetmekten korkuyorum.
    Anlat hissettiklerini; olursa olur, olmazsa koy *** rahvan gitsin
    (Ayrıca deyim için yanlış anlaşılmalara karşı not: bırak o da öyle kalsın, yeter artık daha fazla uğraşma anlamında bir deyimdir.)
  • 25-03-2015, 01:38:56
    #18
    Hocam kendini çok bağlamadan evvel hemen muhabbete girmen iyi olacaktır. Olası reddedilmende iş ilerlemiş olursa kendini zor toplarsın benden demesi.
    Ve yukarıda ki arkadaşın dediği gibi yüzyüze söyle. Mesajda kızlar canavar oluyor.
    • BesiktasliCocuk
    BesiktasliCocuk bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.