Hoşlandığım bir kız var. Konuşuyoruz, görüşüyoruz. Ama mesela mesaj atıyorum halini hatrını soruyorum, sonra kilitleniyorum.

Yani ne yazacağımı bilemiyorum, ama konuşmak çok istiyorum.
Açılmak istiyorum ona fakat hayır demesinden ve onu kaybetmekten korkuyorum.
Anlat hissettiklerini; olursa olur, olmazsa koy *** rahvan gitsin

(
Ayrıca deyim için yanlış anlaşılmalara karşı not: bırak o da öyle kalsın, yeter artık daha fazla uğraşma anlamında bir deyimdir.)