kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Ona karşı hislerinin Platonik olmaması için ,

Onunla açık açık konusmalısın mesela .

"Seninle Arkadaşlığımızı Bir adımdaha ilerletmeyi düşünüyorum" demen yeterlı olacagını dusunuyorum.

Sonraki Hal ve tavırlarına gore hareket etmelısın.
eğer olumsuz şekilde , tripli şekilde cevap verırse Sadece "Kanka" ayağı falan yaparsın.

ama olumlu şekilde olursa "açılırsın" artık .
Hocam ama olumsuz olacağı düşüncesinden bile korkuyorum.