• 26-03-2015, 00:09:48
    #55
    Düşüncelerini dile getir getiremezsen pişam olursun sonra aradan 5 sene geçer için içini yer
  • 26-03-2015, 02:42:55
    #56
    iozsaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneri 1:

    Kızla açılamıyorsan dolaylı yoldan anlat kardeşim:

    Sanırım beşiktaşlısın, eğer kız fenerliyse:

    Siyah beyaz dünyamda SARIna LACİVERT olabilir miyim

    Öneri 2:

    Her gece uyumadan önce konuşuyorsunuz madem şunu da diyebilirsin;

    Yatmadan önce bir prensesle konuşuyorum ama rüyalarımda göremiyorum. Rüyalarımdaki prensesim olur musun?
    Bu ne Allah aşkına. Kız olsam yemin ederim bu mesajı çeken kişiyi ışık hızında engellerim. Aman kardeş aman.
    • M2P
    • Tilki
    • StyleWaR
    M2P, Tilki ve StyleWaR bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 26-03-2015, 08:25:05
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Herkes aynı dertten yanıyor.İlk görüşte aşk yok sadece kişinin dış güzelliği vardır onu beğenmişsinizdir. Sonra konuşunca kafalar uyursa belli süre sonra sevgi oluşur vs diye aşka kadar gider. Bu konularda rahat olmalısın. Baktın olmuyor konuşmayacaksın bunun sonu ölüm değil. Tavsiyeye gerek yok. Rahat ol kendini kasma ve kendin ol. Saçma saçma sözlerde söyleme.

    Bende 3 yaş büyük biriyle konuşuyorum. üstelik kimya hocam.. olduğu kadar diyorum olmadiğı kader miş
  • 26-03-2015, 09:26:34
    #58
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne Allah aşkına. Kız olsam yemin ederim bu mesajı çeken kişiyi ışık hızında engellerim. Aman kardeş aman.
    Bayanların hepsi hoşlanacak diye bir kaide yok tabii. Kimisi ufak bir sözden kimisi bir demet gülden, kimisi anlamlı bir hediyeden hoşlanır.

    Eski kız arkadaşlarımdan biri doğum günü kutlamayı pek sevmedi. Sen yeterki onu sevilecek duruma getirdiğin zaman işte o zaman anlamlı olur. Doğum gününde, arkadaşlarımla ufak bir dilek feneri organizasyonu yapmıştım. Doğum gününü sahilde bir cafede kutlamıştık, o gün arkadaşlarımın hepsi dilek feneri ile sahile gelmişti. Bende sordum kendisine hayatım bizde dilek feneri atalım mı bir gün ? O da güzel olurdu demişti. Sonra arkadaşlarıma ıslık çalıp sahilin ortasına geçtik, arkadaşlarım etrafımızda dilek fenerleri ile çember yapıp, kendisine şimdi istediğini dileyebilirsin demiştim...

    Yani; önemli olan senin ona o günün ya da o anın, her ikiniz için özel olmasını sağlamandır.
  • 26-03-2015, 13:00:35
    #59
    iozsaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayanların hepsi hoşlanacak diye bir kaide yok tabii. Kimisi ufak bir sözden kimisi bir demet gülden, kimisi anlamlı bir hediyeden hoşlanır.

    Eski kız arkadaşlarımdan biri doğum günü kutlamayı pek sevmedi. Sen yeterki onu sevilecek duruma getirdiğin zaman işte o zaman anlamlı olur. Doğum gününde, arkadaşlarımla ufak bir dilek feneri organizasyonu yapmıştım. Doğum gününü sahilde bir cafede kutlamıştık, o gün arkadaşlarımın hepsi dilek feneri ile sahile gelmişti. Bende sordum kendisine hayatım bizde dilek feneri atalım mı bir gün ? O da güzel olurdu demişti. Sonra arkadaşlarıma ıslık çalıp sahilin ortasına geçtik, arkadaşlarım etrafımızda dilek fenerleri ile çember yapıp, kendisine şimdi istediğini dileyebilirsin demiştim...

    Yani; önemli olan senin ona o günün ya da o anın, her ikiniz için özel olmasını sağlamandır.
    Tamam aga bu postta sorun yok ama diğer post
  • 26-03-2015, 13:01:21
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O değilde ben konuyu açmadan önce hiç aklımdan açılma/duygularımı belirtme gibi bir düşünce geçmiyordu, sadece nasıl kızla konuşacağımı düşünüyordum. Şimdi ise az kaldı açılacağım kıza.
    Konu nasıl buralara geldi.
  • 26-03-2015, 13:05:15
    #61
    Gözünüzde şu kızları çok büyütüyorsunuz.
  • 26-03-2015, 13:26:54
    #62
    Üyeliği durduruldu
    buraya sırıtıp yazacagına kendi etrafıdnaki bir büyügünden danış dostum. bu işelrin aklıda olmaz bir üst mesajda arkadaşın dedigi gibi
  • 26-03-2015, 14:29:57
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sıkıntılı işler.