Kızla nasıl konuşabilirim?
92
●5.240
- 26-03-2015, 00:09:48Düşüncelerini dile getir getiremezsen pişam olursun sonra aradan 5 sene geçer için içini yer
- 26-03-2015, 08:25:05Üyeliği durdurulduHerkes aynı dertten yanıyor.İlk görüşte aşk yok sadece kişinin dış güzelliği vardır onu beğenmişsinizdir. Sonra konuşunca kafalar uyursa belli süre sonra sevgi oluşur vs diye aşka kadar gider. Bu konularda rahat olmalısın. Baktın olmuyor konuşmayacaksın bunun sonu ölüm değil. Tavsiyeye gerek yok. Rahat ol kendini kasma ve kendin ol. Saçma saçma sözlerde söyleme.
Bende 3 yaş büyük biriyle konuşuyorum. üstelik kimya hocam..
olduğu kadar diyorum olmadiğı kader miş
- 26-03-2015, 09:26:34Bayanların hepsi hoşlanacak diye bir kaide yok tabii. Kimisi ufak bir sözden kimisi bir demet gülden, kimisi anlamlı bir hediyeden hoşlanır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski kız arkadaşlarımdan biri doğum günü kutlamayı pek sevmedi. Sen yeterki onu sevilecek duruma getirdiğin zaman işte o zaman anlamlı olur. Doğum gününde, arkadaşlarımla ufak bir dilek feneri organizasyonu yapmıştım. Doğum gününü sahilde bir cafede kutlamıştık, o gün arkadaşlarımın hepsi dilek feneri ile sahile gelmişti. Bende sordum kendisine hayatım bizde dilek feneri atalım mı bir gün ? O da güzel olurdu demişti. Sonra arkadaşlarıma ıslık çalıp sahilin ortasına geçtik, arkadaşlarım etrafımızda dilek fenerleri ile çember yapıp, kendisine şimdi istediğini dileyebilirsin demiştim...
Yani; önemli olan senin ona o günün ya da o anın, her ikiniz için özel olmasını sağlamandır. - 26-03-2015, 13:00:35
- 26-03-2015, 13:01:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O değilde ben konuyu açmadan önce hiç aklımdan açılma/duygularımı belirtme gibi bir düşünce geçmiyordu, sadece nasıl kızla konuşacağımı düşünüyordum. Şimdi ise az kaldı açılacağım kıza.

Konu nasıl buralara geldi.

