iozsaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayanların hepsi hoşlanacak diye bir kaide yok tabii. Kimisi ufak bir sözden kimisi bir demet gülden, kimisi anlamlı bir hediyeden hoşlanır.

Eski kız arkadaşlarımdan biri doğum günü kutlamayı pek sevmedi. Sen yeterki onu sevilecek duruma getirdiğin zaman işte o zaman anlamlı olur. Doğum gününde, arkadaşlarımla ufak bir dilek feneri organizasyonu yapmıştım. Doğum gününü sahilde bir cafede kutlamıştık, o gün arkadaşlarımın hepsi dilek feneri ile sahile gelmişti. Bende sordum kendisine hayatım bizde dilek feneri atalım mı bir gün ? O da güzel olurdu demişti. Sonra arkadaşlarıma ıslık çalıp sahilin ortasına geçtik, arkadaşlarım etrafımızda dilek fenerleri ile çember yapıp, kendisine şimdi istediğini dileyebilirsin demiştim...

Yani; önemli olan senin ona o günün ya da o anın, her ikiniz için özel olmasını sağlamandır.
Tamam aga bu postta sorun yok ama diğer post