Kızla nasıl konuşabilirim?
92
●5.240
- 27-03-2015, 00:59:13Benim tavsiyem kendini savunabilecek mantıklı tezler üretmen kaba olmayan . Kızlar / kadınlar akıllarına gelen her türlü şeyleri söyleyebiliyor erkek bunu heyecandan düşünmüyor bile fakat birazcık söyledikleri ters ifadelerini sakince akıllıca cevaplaman söylediğinin mantıksız olduğunu inandırman karşısında hoşlandığın kız senden etkilenecektir . Bundan emin olabilirsin sadece akıllı sakin ve kendin gibi ol . Hatta çok konuşmayan biriysen açıkca söyle ben çok fazla konuşmayı da sevmiyorum diye :=) Buda farklı bir yöntem olsun benden . Umarım olur aranız .
- 27-03-2015, 01:47:477 sayfa olmuş ha gayret başaracaksın

Mobil cihazdan gönderildi. - 27-03-2015, 11:19:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam gayet samimiyiz ama yani tam olarak bilmiyorum sevgilisinin olup olmadığını. Pat diye soramıyorum da.Muraat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2015, 12:29:44Ben şahsen o an ne yaptığını soruyorum pek konu üretici bir cevap vermiyorsa başımdan geçen bir komik olayı o gün yaşamışım gibi ona anlatıyorum komik oluyor sonra o kendisi o olayla ilgili bende böyle böyle yaşadım gibisinden konu açılıyor bu biraz eleştiriliyor vs vs böyle böyle konular ürüyor
- 27-03-2015, 16:31:31Arkadaşlar az önce yine konuştuk kızla.
Ben bu kızı gerçekten seviyorum, onunla konuşunca çok mutlu hissediyorum kendimi.
Hele yanımda olunca kalbim küt küt atıyor, hiç gitmesin diyorum.
Bende açılmak çok istiyorum ama o özgüveni ve cesareti kendimde bulamıyorum.
