• 26-03-2015, 21:05:10
    #64
    açılman için çabalıyoruz zaten..
  • 27-03-2015, 00:59:13
    #65
    Benim tavsiyem kendini savunabilecek mantıklı tezler üretmen kaba olmayan . Kızlar / kadınlar akıllarına gelen her türlü şeyleri söyleyebiliyor erkek bunu heyecandan düşünmüyor bile fakat birazcık söyledikleri ters ifadelerini sakince akıllıca cevaplaman söylediğinin mantıksız olduğunu inandırman karşısında hoşlandığın kız senden etkilenecektir . Bundan emin olabilirsin sadece akıllı sakin ve kendin gibi ol . Hatta çok konuşmayan biriysen açıkca söyle ben çok fazla konuşmayı da sevmiyorum diye :=) Buda farklı bir yöntem olsun benden . Umarım olur aranız .
  • 27-03-2015, 01:01:43
    #66
    Üyeliği durduruldu


    Sen bunu gönder, o anlar
  • 27-03-2015, 01:47:47
    #67
    7 sayfa olmuş ha gayret başaracaksın

    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 27-03-2015, 03:48:42
    #68
    Komik, bilgili, azıcık gizemli ve birazda yakışıklı isen başarı oranın çok yüksek dostum

    Bir postunda kızın sevgilisi olup olmadığını bilmediğini söylemişsin, bu aranızdaki samimiyetin daha tam oluşmadığını gösterir. Aradaki bağlantıyı biraz daha büyütmelisin
  • 27-03-2015, 11:19:47
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muraat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik, bilgili, azıcık gizemli ve birazda yakışıklı isen başarı oranın çok yüksek dostum

    Bir postunda kızın sevgilisi olup olmadığını bilmediğini söylemişsin, bu aranızdaki samimiyetin daha tam oluşmadığını gösterir. Aradaki bağlantıyı biraz daha büyütmelisin
    Hocam gayet samimiyiz ama yani tam olarak bilmiyorum sevgilisinin olup olmadığını. Pat diye soramıyorum da.
  • 27-03-2015, 12:29:44
    #70
    Ben şahsen o an ne yaptığını soruyorum pek konu üretici bir cevap vermiyorsa başımdan geçen bir komik olayı o gün yaşamışım gibi ona anlatıyorum komik oluyor sonra o kendisi o olayla ilgili bende böyle böyle yaşadım gibisinden konu açılıyor bu biraz eleştiriliyor vs vs böyle böyle konular ürüyor
  • 27-03-2015, 13:25:49
    #71
    yemin ediyorum ben fakirlikten aşık olmaya korkuyorum.bazen düşünüyorum da boş ver müsrüflük çıkarma diyorum kendi kendime .siz bana bakınca bayağı bir ilerdesiniz :9
  • 27-03-2015, 16:31:31
    #72
    Arkadaşlar az önce yine konuştuk kızla.
    Ben bu kızı gerçekten seviyorum, onunla konuşunca çok mutlu hissediyorum kendimi.
    Hele yanımda olunca kalbim küt küt atıyor, hiç gitmesin diyorum.

    Bende açılmak çok istiyorum ama o özgüveni ve cesareti kendimde bulamıyorum.