Ben şahsen o an ne yaptığını soruyorum pek konu üretici bir cevap vermiyorsa başımdan geçen bir komik olayı o gün yaşamışım gibi ona anlatıyorum komik oluyor sonra o kendisi o olayla ilgili bende böyle böyle yaşadım gibisinden konu açılıyor bu biraz eleştiriliyor vs vs böyle böyle konular ürüyor