Herkes aynı dertten yanıyor.İlk görüşte aşk yok sadece kişinin dış güzelliği vardır onu beğenmişsinizdir. Sonra konuşunca kafalar uyursa belli süre sonra sevgi oluşur vs diye aşka kadar gider. Bu konularda rahat olmalısın. Baktın olmuyor konuşmayacaksın bunun sonu ölüm değil. Tavsiyeye gerek yok. Rahat ol kendini kasma ve kendin ol. Saçma saçma sözlerde söyleme.
Bende 3 yaş büyük biriyle konuşuyorum. üstelik kimya hocam..

olduğu kadar diyorum olmadiğı kader miş