Hocam Ona karşı hislerinin Platonik olmaması için ,
Onunla açık açık konusmalısın mesela .
"Seninle Arkadaşlığımızı Bir adımdaha ilerletmeyi düşünüyorum" demen yeterlı olacagını dusunuyorum.
Sonraki Hal ve tavırlarına gore hareket etmelısın.
eğer olumsuz şekilde , tripli şekilde cevap verırse Sadece "Kanka" ayağı falan yaparsın.
ama olumlu şekilde olursa "açılırsın" artık .