hayalet01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle mesajla açılma açılacaksan direk yüzüne pat diye söyle. Düşünme fırsatı verme.
Eğer mesajla açılırsan düşünme fırsatı olacaktır gerçekten seni beğeniyor veya hoşlanıyorsa kendini naza çekme ihtimalı var.
Ama direk yüzüne söylediğinde sana karşı birşeyler hissedip veya hissetmediğini hissedebilirsin.
Tamamen katılıyorum, mesajlaşma ikinci aşamada olsun, hani yüzüne söyleyemiyorsan ara söyle, yine kendini belli eder, daha sonradan mesajlaşmak daha mantıklı